Bank BNP Paribas pomaga zamieniać marzenia w rzeczywistość – wystartowała kampania nowej usługi GOdreams

W świecie pełnym wyzwań i obowiązków, realizacja marzeń często wydaje się odległa. GOdreams, nowa usługa Banku BNP Paribas z Kontem Pełnym Marzeń oprocentowanym do 8% w skali roku, to połączenie nowoczesnych narzędzi oszczędnościowych i wsparcia, które ma na celu pomóc w realizacji marzeń. Usługa dostępna w aplikacji GOmobile, umożliwia łatwe odkładanie pieniędzy na cele, takie jak: podróże, zakup wymarzonego mieszkania czy rozwój osobisty.
Kampania promująca nową usługę i platformę GOdreams, pełną inspirujących treści, wystartowała w maju.

Nowe podejście do spełniania marzeń

Kampania promująca narzędzie GOdreams poza elementem edukacji finansowej, ma także dać wsparcie emocjonalne użytkownikom, którzy często napotykają na trudności w realizacji marzeń. Usługa GOdreams stawia sobie za cel nie tylko pomoc w odkładaniu pieniędzy, ale również w przezwyciężeniu tych barier.

Kampania wystartowała w maju i obejmuje działania w najważniejszych kanałach komunikacji  – od telewizji, przez Internet, kina, media społecznościowe, aż po działania display i influencer marketing.

Test Marzeń – warto zacząć działać

Jednym z kluczowych elementów kampanii GOdreams jest Test Marzeń, dostępny na stronie godreams.pl. To narzędzie, które pomaga użytkownikom zdefiniować swoje marzenia i cele. Test składa się z 9 pytań, które dotyczą 5 obszarów życia: rozwoju osobistego, podróży, rozrywki, rodzicielstwa oraz domu/ogrodu. Na podstawie odpowiedzi, użytkownicy otrzymują podpowiedź, na co warto odkładać pieniądze oraz jak zrealizować swoje marzenia.

Influencerzy i Trenerka Marzeń – motywacja, inspiracja i wsparcie

Do przygotowania porządnej dawki inspiracji Bank BNP Paribas zaprosił do współpracy osoby ze świata social mediów, które dzielą się swoimi historiami o realizacji marzeń. Dzięki współpracy z popularnymi influencerami, takimi jak Michał Popiołek (@KuzynMichu), Sabina Lawrów (@SamaPrzezSwiat), Laura Mancewicz (@Mancewicz), Agnieszka Stefaniuk (@FamilyFunByMum) oraz Anna Tomaska-Szmaja (@OdInspiracjiDoRealizacji), użytkownicy GOdreams mogą zobaczyć, jak ludzie z różnych pokoleń i o różnych pasjach realizują swoje marzenia  oraz jakie kroki podejmują, aby osiągnąć swoje cele. Ich autentyczne historie, dostępne w formie  podcastów i porad, wzbogacają kampanię o emocjonalny wymiar, który skutecznie motywuje do działania.

Dodatkowo, cała kampania jest wspierana przez Trenerkę Marzeń, Natalię Ziopaję, psycholożkę, która pomaga uczestnikom przełamać wewnętrzne blokady i pokonać trudności w realizacji ich marzeń. Natalia stworzyła serię artykułów i praktycznych wskazówek, które mają pomóc przejść od marzeń do działania.

– Historie sukcesów innych ludzi mają ogromne znaczenie dla naszej motywacji. Dlatego w kampanii GOdreams staramy się inspirować Polaków, pokazując własną drogę, by uwierzyli, że marzenia są na wyciągnięcie ręki. Pokazujemy, że chcieć to znaczy móc – mówi Agnieszka Konarzewska, dyrektorka Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas.

Plany odkładania dostosowane do potrzeb użytkowników

GOdreams to usługa, która nie tylko pozwala na odkładanie, ale robi to w sposób, który najlepiej pasuje do stylu życia. Z szeroką gamą elastycznych planów gromadzenia środków, użytkownicy mogą wybrać opcję, która najlepiej odpowiada ich celom i tempie życia.

Co więcej, można z tego czerpać radość! Odkładanie na marzenia nie musi być ani trudne, ani nudne. Z jednym z planów specjalnych (Gamer) odkładanie na marzenia może stać się grą, w której wygrywasz i Ty, i Twoje marzenie.

Plany specjalne w GOdreams:

  • Turbo – przyspiesza proces oszczędzania poprzez zwiększanie kwoty odkładanej co tydzień. Idealny dla osób, które chcą szybko zrealizować swoje marzenia.
  • Autopilot – automatycznie dostosowuje wysokość odkładanych środków, bazując na analizie finansów użytkownika, co upraszcza proces oszczędzania.
  • Gamer – pozwala na odkładanie wygranych z gier na realizację marzeń, łącząc oszczędzanie z zabawą.
  • Robin Hood – losowo wybiera kwoty do odkładania, wprowadzając element niespodzianki i zabawy w oszczędzanie.

Dodatkowo Konto Pełne Marzeń oferuje atrakcyjne oprocentowanie w wysokości 8% w skali roku, co pozwala na realny wzrost oszczędności.

– Nasze plany oszczędnościowe zostały zaprojektowane z myślą o różnych stylach życia. Chcemy, aby każdy użytkownik mógł znaleźć opcję dopasowaną do swoich potrzeb, co sprawia, że odkładanie na marzenia staje się bardziej motywujące
i dostosowane do tempa życia 
– podkreśla Agnieszka Konarzewska.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Publicis oraz Garden of Words, a za działania PR agencja 38 Content Communication. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Kompleksowa oferta dla marzycieli

Działania w ramach kampanii GOdreams to doskonały przykład połączenia marketingu emocjonalnego i finansowego. Bank BNP Paribas nie tylko pomaga w odkładaniu pieniędzy, ale także buduje więź z użytkownikami, pokazując, jak przezwyciężyć wewnętrzne blokady i realizować marzenia.

Z tej okazji Bank BNP Paribas przeprowadził również badanie o tym jak marzą Polacy? Respondenci zostali zapytani nie tylko o to jakie mają marzenia, ale też co blokuje przed ich realizacją, a co motywuje.

ŹRÓDŁOBNP Paribas Bank Polska