Mastercard zachęca kibiców do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA poprzez udział w największej na świecie, cyfrowej „meksykańskiej fali”

Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.

Po raz pierwszy ćwierćfinały, półfinały i finał Ligi Mistrzów UEFA odbędą się podczas dwutygodniowego turnieju, który w telewizji lub internecie będą śledzić miliony widzów na całym świecie. W tych wyjątkowych okolicznościach Mastercard chce poderwać kibiców z krzeseł i kanap,  zachęcając ich do aktywnego celebrowania święta futbolu w jego najlepszym wydaniu.

Wiemy, że piłka nożna dostarcza kibicom bezcennych emocji. Na początku pandemii musieliśmy szybko dostosować się do nowej rzeczywistości i przestawić z trybu fizycznego na cyfrowy. Celem naszej akcji #PricelessWave jest przypomnienie fanom futbolu na całym świecie, że turniej piłkarski może być świętem, a wspólne świętowanie jest bezcenne, nawet jeśli każdy z nas śledzi mecz u siebie w domu. Zachęcamy zatem kibiców do tego, by wspólnie uczcić powrót Ligi Mistrzów UEFA największą na świecie, cyfrową meksykańską falą!”– mówi Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Aby pomóc kibicom w wyrażeniu pasji do futbolu poprzez utworzenie największej na świecie „meksykańskiej fali”, Mastercard nawiązał współpracę z TikTokiem ― najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową na świecie. Ponadto akcja #PricelessWave obejmie wszystkie serwisy społecznościowe, w tym Instagram i Facebook. Zainicjują ją legendy futbolu – Fernando Torres i Marcel Desailly – którzy zachęcą swoich fanów do rozpoczęcia fali.

Miłośnicy piłki, którzy chcą wziąć udział w #PricelessWave, powinni wejść na profil tej akcji na TikToku i nagrać się. Gdy uniosą ręce od dołu do góry ekranu, wywołają natychmiast przygotowany przez Mastercard „futbolowy” sygnał dźwiękowy oraz efekt konfetti, co zachęci ich do jeszcze radośniejszego kibicowania. Na TikToku zostaną również udostępnione dodatkowe, cyfrowe funkcje i muzyka inspirowana „melodią Mastercard”.

Mastercard zaprasza też kibiców na stronę Priceless.com, gdzie mogą oni wziąć udział w spotkaniach z legendami futbolu, takimi jak Fernando Torres, Marcel Desailly, José Mourinho czy Edwin van der Sar, lub zdobyć związane z nimi bezcenne doświadczenia.

ŹRÓDŁOMastercard