Nowa strona internetowa eurobanku. „Chcemy, by była możliwie najbardziej przyjazna dla użytkownika”

eurobank uruchomił całkowicie odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Użytkownicy odkryją w nim m.in. prostszą nawigację i specjalne filtry, które pozwolą im szybciej dotrzeć do poszukiwanych produktów.

Nowa strona internetowa www.eurobank.pl to efekt prac specjalistów z eurobanku wspólnie z partnerami z firm IDEACTO odpowiedzialnymi za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media. Zmiany zostały poprzedzone badaniami zachowań internautów.

– Podczas prac nad nową stroną internetową skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie jej funkcjonalności. Chcemy, by była możliwie najbardziej przyjazna dla użytkownika – podkreśla Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu eurobanku.

Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano produkt firmy Blue Services – Blue Booster – platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym. Obejmuje ona prezentację firmy, oferty oraz sprzedaży produktów z jednoczesną weryfikacją wiarygodności klienta. Moduł CMS wykorzystany w tym projekcie jest kolejnym – po wdrożeniu w kwietniu tego roku wniosku o kredyt gotówkowy – rozszerzeniem użycia platformy Blue Booster w eurobanku.

Oto najważniejsze zmiany, które zostały wprowadzone na stronie eurobanku:

  • uproszczona nawigacja – dotychczasowe rozwijane menu zostało zastąpione prostymi stronami zbiorczymi
  • przejrzysta grafika – strona została wizualnie uproszczona po to, by użytkownik zyskał łatwiejszy dostęp do najważniejszych informacji, np. logowanie do bankowości internetowej, produkty, placówki, dane kontaktowe
  • uproszczenie oferty – nowa strona to nie tylko nowe grafiki, ale też nowe treści. eurobank postawił na zmniejszenie liczby prezentowanych produktów poprzez wprowadzenie specjalnych filtrów – mają one pomóc użytkownikowi w wyborze produktu, który najlepiej spełni jego oczekiwania
  • zrozumiały język – treści na stronie zostały przekształcone w ten sposób, by użytkownik nie miał problemu z ich zrozumieniem. Chodziło przede wszystkim o unikanie języka branżowego, zastąpienie go prostymi i krótkimi komunikatami. eurobank współpracował w tym zakresie z agencją Dajemyslowo.com
  • wykorzystanie wizerunków eurobankowych wampirów – strona jest zgodna z całą platformą komunikacyjną eurobanku, która opowiada o przygodach sympatycznych wampirów: Felixa, Vlada i Maćka

Obecne zmiany to nie koniec prac nad odświeżeniem strony internetowej eurobanku. W najbliższych miesiącach będą trwały prace nad dalszą poprawą jej funkcjonalności.

ŹRÓDŁOeurobank