Spot PKO Banku Polskiego „Kluczowe decyzje” ma już ponad 3,5 mln odsłon!

  • Ponad 3,5 miliona odsłon spotu „Kluczowe decyzje” PKO Banku Polskiego,

  • Bank wspiera Polaków w podejmowaniu kluczowych decyzji.

Spot „Kluczowe decyzje” PKO Banku Polskiego, w niespełna 13 dni od startu kampanii, ma już ponad 3,5 miliona odsłon. Dynamicznie rośnie oglądalność filmu w sieci.

„Kluczowe decyzje” to spot otwierający nową platformę komunikacji PKO Banku Polskiego. Nawiązuje do podejmowania decyzji oraz realizacji marzeń – zarówno tych małych, codziennych jak i kluczowych – i naturalnie wplata rolę banku w ten kontekst. Film łączy rodzinny przekaz z nowoczesną projekcją przyszłości.

Spot obejrzało już ponad 3,5 miliona internautów i co rzadkie, aż 90 proc. z nich widziało go do końca.

Film zrealizował nominowany do nagrody Oscara reżyser i animator, Tomasz Bagiński. Muzykę opracował Marcin Pawłowski, znany jako Pawbeats. Przewodnikiem po decyzjach jest aktor Adam Cywka. W spocie pojawił się też Maciej Musiał, który jest twarzą komunikacji Banku skierowanej do klientów młodych.

Spot wyprodukowany został przez dom produkcyjny Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Za strategię i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja Warszawa, zaś za zakup mediów – Havas Media.

Spot w kampanii internetowej „Kluczowe decyzje” uzupełnia oryginalny making-of: dynamiczne zdjęcia, rockowe brzmienie i niestandardowe wypowiedzi twórców nagrywane od końca. To pierwsza na świecie reklama nakręcona w eksperymentalnej technologii ReserveTime.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski