Zielona kanapa, amerykański sen oraz klimat Wesa Andersona z odrobiną inspiracji malarstwem Edwarda Hoppera. VeloBank rusza z nową kampanią wizerunkowo-produktową, promującą pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel. W roli głównej – Magdalena Różczka i przekaz, który nie pozostawia wątpliwości: wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze.
„Twoja wygoda. Gdziekolwiek. Kiedykolwiek. Po prostu.” – to hasło, które najlepiej oddaje klimat nowej kampanii VeloBanku. Główna bohaterka, Magdalena Różczka, na stylowej, zielonej kanapie i z kapciami na stopach przekonuje, że życie (i finanse) mogą być prostsze. Zwłaszcza wtedy, gdy to produkt dostosowuje się do klienta, a nie odwrotnie.
Nowa kampania promuje pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel i łączy stylową formę z konkretną korzyścią. Za warstwą wizualną stoi wyraźna inspiracja estetyką Wesa Andersona – pastelowe barwy, symetryczne kadry, filmowa stylizacja retro. Całość zyskuje kinowy sznyt, który nadaje reklamie lekkość i niebanalny charakter.
– Nasz najnowszy spot to opowieść o codzienności, w której wygodna decyzja o pożyczce pozwala spełniać marzenia prosto i bez zbędnych komplikacji. Każda scena ma znaczenie i prowadzi do jasnego przesłania: VeloBank ułatwia podejmowanie wygodnych decyzji finansowych, które jednocześnie są bezpieczne, a dzięki zdalnemu procesowi, również nowoczesne – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
W spocie widoczna jest również inspiracja estetyką Edwarda Hoppera – minimalistyczną, nowoczesną i skupioną na codziennych momentach. Ten zabieg wizualny podkreśla współczesny charakter kampanii i osadza ją w rzeczywistości bliskiej odbiorcom. Młoda para planuje podróż do Nowego Jorku, ale ich budżet wymaga wsparcia. Pożyczka w VeloBanku jawi się jako wygodne narzędzie, które pomaga w realizacji codziennych planów. Prosto, bez stresu i bez zbędnych komplikacji.
W centrum historii – Magdalena Różczka jako narratorka i „Statua Wygody”. Aktorka z humorem i luzem pokazuje, jak ważna jest wolność wyboru, kontrola nad własnymi decyzjami i życie we własnym tempie.
– W życiu cenię sobie rozwiązania intuicyjne i proste. Codzienność i tak bywa wystarczająco intensywna, więc nie warto jej dodatkowo komplikować. Dlatego wybieram produkty finansowe, które są jasne, przejrzyste i po prostu wygodne – mówi Magdalena Różczka, ambasadorka kampanii.
Zielona kanapa, która pojawia się w niemal każdej scenie, staje się symbolem tego, o co w kampanii chodzi – komfortu i swobody. Pożyczka w VeloBanku to produkt, który dopasowuje się do stylu życia klientów: dostępny w każdej chwili, z poziomu aplikacji, bez zbędnych formalności i stresu. Wygodnie, bezpiecznie i nowocześnie.
Kampania wystartowała 10 kwietnia i obejmuje emisję 15- i 30-sekundowych spotów w telewizji, szerokie działania digitalowe (w tym kampanię Google Ads), obecność w oddziałach banku oraz działania PR. Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiadała agencja Verde, spot wyprodukował HIGHNOON/PL, dom mediowy Initiative Media odpowiadał za zakup mediów, a agencja ZOOM bsc wspiera VeloBank w działaniach PR.
Spot jest dostępny na: https://www.youtube.com/watch?v=anne4Pm93k4
Nota prawna: Kalkulacja wyliczona na dzień 5.03.2025 r. na reprezentatywnym przykładzie. Udzielenie, wysokość pożyczki oraz warunki pożyczki zależą od wyniku badania i oceny Twojej zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego. Maksymalna kwota kredytu w wysokości 300 tysięcy zł dostępna jest dla dwóch kredytobiorców. Podczas wnioskowania o kredyt możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty od 1 do 3 miesięcy i wówczas warunki kosztowe kredytu ulegną zmianie. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek.