Nowoczesne placówki mają jeszcze bardziej usprawnić obsługę

Getin Noble Bank nieprzerwanie pracuje nad ułatwianiem Klientom dostępu do swoich usług. Przy rosnącej wciąż popularności zdalnych kanałów obsługi, bank nie zapomina jednak o Klientach preferujących bezpośredni kontakt z doradcą. Dlatego cały czas trwa proces modernizacji istniejących oddziałów, a wszystkie nowo otwarte prezentują zupełnie nowy standard bankowości stacjonarnej. Nowoczesna aranżacja placówek ma zapewnić odpowiedni komfort Klientom, usprawnić obsługę oraz stworzyć jak najlepsze warunki pracy dla doradców.

W każdej nowej placówce Getin Noble Banku Klienci znajdą nowoczesne wpłatomaty, dostępne także poza godzinami otwarcia placówek oraz strefy self-service umożliwiające samodzielne dokonanie transakcji w Bankowości Internetowej. Nowością jest również zmiana obiegu gotówki w oddziałach w Galeriach Handlowych. Teraz w każdej tego typu placówce obieg ten jest automatyczny i wykorzystuje najnowocześniejsze urządzenia typu recycler. Umożliwia to szybki dostęp do środków, a wpłaty i wypłaty możliwe są także bez użycia karty płatniczej – wystarczy aplikacja mobilna i kod BLIK. Dodatkowo bank udostępnia otwartą sieć WiFi, która umożliwia sprawne i bezpieczne pobranie i zainstalowanie Bankowości Mobilnej bezpośrednio w oddziale. Warto podkreślić, że w projekcie nowych placówek zredukowano użytkowanie materiałów reklamowych w formie papierowej dbając o minimalizowanie zużycia papieru. Nowością jest również „zapach” oraz instalacje audio, które nie tylko umilają czas Klientom, ale też podnoszą poziom dyskrecji.

Projektując nasze placówki zwracamy szczególna uwagę na komfort i bezpieczeństwo Klientów oraz zapewnienie jak najwyższych standardów w zakresie dyskrecji. Dbamy o to, żeby w każdej placówce dostępne były wyodrębnione pokoje spotkań, w których swobodnie można porozmawiać o naszych produktach i usługach. Naszym celem jest również zapewnienie jak największej dostępności oddziałów oraz ich maksymalnej funkcjonalności. Chcemy, żeby nasze placówki pomagały w budowaniu długofalowych relacji z Klientami, a nie pełniły rolę tylko serwisową – mówi Iwona Rubanowicz, Dyrektor Zespołu Analiz i Optymalizacji i Wydziału Kontroli w Getin Noble Banku.

Dodatkowo, bank modernizuje nie tylko oddziały uniwersalne, ale również placówki private banking. Pierwsza, pilotażowa jednostka tego typu powstała w Łodzi i łączy w sobie funkcje biura dla pracowników kilku komórek biznesowych oraz placówki dla Klientów Noble Banku. Na koniec 2019 r. Getin Noble Bank posiadał już blisko 200 oddziałów własnych, z czego 16 zlokalizowanych w największych Centrach Handlowych w Polsce. Wszystkie placówki banku zapewniają dostęp do pełnej oferty oraz wsparcie wykwalifikowanego zespołu.

Exit mobile version