- Klienci firmowi, korporacyjni i przedsiębiorstwa mogą teraz autoryzować operacje zlecane w serwisie internetowym czy na infolinii za pomocą mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej iPKO biznes.
- Mobilna autoryzacja będzie dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS.
- PKO Bank Polski systematycznie wdraża rozwiązania ułatwiające firmom bieżące zarządzanie finansami.
Klienci firmowi, korporacyjni i przedsiębiorstwa mogą teraz autoryzować operacje zlecane w serwisie internetowym czy na infolinii za pomocą mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej iPKO biznes. Mobilna autoryzacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. PKO Bank Polski systematycznie wdraża rozwiązania ułatwiające firmom bieżące zarządzanie finansami.
– Naszym celem jest nieustanny rozwój aplikacji iPKO biznes poprzez wdrażanie funkcji, które są przydatne naszym klientom i ułatwiają im korzystanie z aplikacji bankowej w ich codziennej pracy. Dlatego udostępniamy klientom korporacyjnym i firmowym mobilną autoryzację, która stanowi wygodną i bezpieczną alternatywę dla kodów generowanych przez tokeny mobilne lub sprzętowe – powiedział Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.