Od listopada Klienci Banku Pocztowego mają możliwość płacenia zbliżeniowego zegarkiem za pomocą Garmin Pay. Wdrożenia kolejnych usług w obszarze nowych technologii to realizacja strategii banku by stawać się instytucją coraz bardziej cyfrową. Płatności Garmin Pay dostępne są zarówno dla Klientów indywidualnych jak i biznesowych Banku Pocztowego oraz EnveloBanku, posiadających karty MasterCard oraz Visa.
Od 4 listopada 2019 r. Klienci indywidualni i biznesowi Banku Pocztowego oraz EnveloBanku – jego cyfrowej bankowości – mogą płacić za zakupy zegarkiem korzystając z Garmin Pay. Usługa działa jak cyfrowy portfel – dodawać można do niej wszystkie karty kredytowe i debetowe dostępne w ofercie Banku. Umożliwia to szybką i bezpieczną realizację transakcji mobilnych, zarówno w kraju jak i za granicą. Według danych Narodowego Banku Polskiego za pierwszy kwartał 2019 roku płatności zbliżeniowe są akceptowane już przez wszystkie z 822 tysięcy terminali POS w Polsce.
– Zgodnie z realizowaną strategią Banku Pocztowego kładziemy nacisk na wdrażanie rozwiązań z obszaru nowych technologii, tak by stawać się instytucją coraz bardziej cyfrową. Udostępnienie klientom usługi GarminPay to kolejny krok w tym kierunku. Wprowadzamy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom przeprowadzanie transakcji płatniczych, a z drugiej strony zwiększamy konkurencyjność Banku Pocztowego. Jestem przekonany, że ułatwi nam to dynamiczny rozwój w przyszłości – komentuje Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
Przy okazji udostępniania klientom płatności Garmin Pay, Bank Pocztowy przygotował promocję na zegarki Garmin z funkcją płatności mobilnych. W listopadzie i grudniu 2019 r dla Klientów Banku na preferencyjnych warunkach dostępne były Smartwatch GPS VivoActive 3, zegarek biegowy z GPS Forerunner 645 Music oraz multisportowy Fenix 55 Plus.