NAJLEPSZA APLIKACJA MOBILNA

W kategorii „Najlepsza Aplikacja Mobilna” oceniono 13 aplikacji bankowych. Na wynik banku składał się wskaźnik dostępnych funkcjonalności oraz opinie użytkowników. Wskaźnik dostępnych funkcjonalności oparto na 134 funkcjach pogrupowanych w 22 obszary. Wagi funkcjonalności i obszarów ustalono w oparciu o badanie preferencji klientów korzystających z bankowości mobilnej. Wskaźnik jakościowy obejmował opinie użytkowników aplikacji na podstawie recenzji aplikacji w sklepach Google Play i App Store. W projekcie wzięto pod uwagę aż 84 569 opinii klientów. Dodatkowo w ramach projektu wykonano 390 długookresowych testów klientów oceniających ergonomię bankowości mobilnej podczas codziennych czynności bankowych.  Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku przekroczył 80%.

OKIEM LIDERA

BANK PEKAO

Wydawało się, że ubiegły, bardzo intensywny rok dla aplikacji mobilnych był w pewnym sensie przełomowy, ponieważ zaobserwowaliśmy duży progres, a tymczasem w kolejnej edycji znowu widzimy rozwój. Liderzy zawiesili...

BANK MILLENNIUM

Wydawało się, że ubiegły, bardzo intensywny rok dla aplikacji mobilnych był w pewnym sensie przełomowy, ponieważ zaobserwowaliśmy duży progres, a tymczasem w kolejnej edycji znowu widzimy rozwój. Liderzy zawiesili...

ING BANK ŚLĄSKI

Wydawało się, że ubiegły, bardzo intensywny rok dla aplikacji mobilnych był w pewnym sensie przełomowy, ponieważ zaobserwowaliśmy duży progres, a tymczasem w kolejnej edycji znowu widzimy rozwój. Liderzy zawiesili...

OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZA APLIKACJA MOBILNA

W tej kategorii dokonaliśmy porównania 13 aplikacji mobilnych. Podobnie jak w ubiegłorocznej edycji na wynik banku składał się wskaźnik dostępnych funkcjonalności oraz opinie klientów banków, którzy na co dzień...

POLECANE