Zgłoszenie szkody, umówienie wizyty lekarskiej, pobranie skierowania na badania czy e-recepty, zakup polisy mieszkaniowej czy turystycznej albo inwestowanie oszczędności – klienci PZU mogą to wszystko załatwić w jednym miejscu. Jest nim mojePZU.
Nowoczesny self-service skupia w jednym miejscu informacje o produktach i usługach Grupy PZU oraz pomaga – bez konieczności wizyty w oddziale czy telefonowania na infolinię – załatwić wiele spraw. Jest dostępny z każdego miejsca i o każdej porze w wersji komputerowej oraz aplikacji mobilnej mojePZU mobile.
Przenoszenie kluczowych funkcjonalności do świata cyfrowego to odpowiedź PZU na zmianę zachowań konsumentów. Motorem wzrostu branży ubezpieczeniowej są inwestycje w cyfryzację. Chcąc wzmocnić relacje ze swoimi klientami, PZU stale inwestuje w rozwój innowacyjnych rozwiązań, które jednocześnie ułatwiają interakcje i zmniejszają dystans na linii ubezpieczyciel-konsument.
Chcieliśmy dać naszym klientom proste i wygodne narzędzie do nawigacji wśród wielu usług PZU i cel osiągnęliśmy. Na tym jednak nie poprzestajemy i sukcesywnie wprowadzamy kolejne funkcjonalności. Klienci chętnie logują się do serwisu. To jedyne takie miejsce, gdzie użytkownicy mają możliwość korzystania zdalnie z usług nie tylko ubezpieczeniowych, ale i finansowych, i zdrowotnych. Dzięki mojePZU jeszcze bardziej zoptymalizowaliśmy obsługę i zrewolucjonizowaliśmy kontakt z klientem.
MojePZU to najbardziej rozbudowana platforma na rynku ubezpieczeniowym i finansowo-zdrowotnym. Jest stale uzupełniana o kolejne funkcjonalności. Kilka miesięcy temu dodano możliwość korzystania z Klubu PZU Pomocni. To program lojalnościowy, dzięki któremu klienci mogą uzyskać atrakcyjne zniżki i rabaty. Klub premiuje ich np. za prowadzenie zdrowego trybu życia, a na każdego, kto zarejestruje się w Klubie, czeka powitalny upominek.
Korzystanie z serwisu mojePZU jest tym łatwiejsze, że można to robić także przy użyciu smartfonów. Mobilna aplikacja mojePZU zadebiutowała w minionym roku.
Prace nad platformą mojePZU wymagały zintegrowania wielu różnych, samodzielnych dotąd systemów. W stworzenie i rozwój serwisu jest zaangażowanych ponad 200 pracowników z różnych zespołów. Zostali za swoją pracę nagrodzeni nie tylko przez klientów, którzy coraz chętniej korzystają z serwisu, ale także przez ekspertów z branży.
mojePZU zwyciężyło w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Efma & Accenture Insurance Awards 2019, ogłaszanym dorocznie przez organizację Efma zrzeszającą 80 proc. największych europejskich instytucji finansowych.
mojePZU zostało docenione także w branżowym konkursie Digital Excellence Awards. Kapituła zwróciła uwagę na zaawansowany charakter i dojrzałość projektu. Dzięki temu powstał serwis zorientowany na potrzeby i wygodę klientów, a jednocześnie uwzględniający najnowsze trendy na rynku finansów i ubezpieczeń.