Blisko, szybko, łatwo i wygodnie – w PZU dbamy o to, aby klienci mieli obsługę na najwyższym poziomie. Dlatego nieustannie poprawiamy jakość usług, szkolimy naszych agentów, inwestujemy w nowoczesne technologie i otwieramy nowe placówki. W minionym roku liczba biur agentów wyłącznych PZU przekroczyła 1500. W ciągu dwóch lat wzrosła więc o ponad 200 placówek.
Zależy nam, aby placówek PZU było coraz więcej i aby były dostępne zwłaszcza dla klientów w małych i średnich miejscowościach. Ten plan, należący do naszych strategicznych celów, realizujemy z powodzeniem. W 2020 rok weszliśmy z liczbą 1520 profesjonalnych biur agentów w całej Polsce. Jest ich tak dużo, że klienci z łatwością mogą je odnaleźć, skorzystać z fachowego wsparcia i wybrać z szerokiej oferty ubezpieczeń majątkowych, życiowych czy zdrowotnych produkt dopasowany do swoich potrzeb.
Aby wspierać powstawanie nowych placówek, pomagamy w ich otwieraniu naszym biznesowym partnerom, którzy decydują się, by zostać agentem PZU. Dbamy o to, by biura agentów były estetyczne i doskonale wyposażone. Wiele ma wygodne poczekalnie z ekspresem do kawy, a przy stanowiskach obsługi panele wygłuszające, które zapewniają dyskrecję w rozmowie z agentem.
Szkolenia i rozwój agentów
Wysoki standard obsługi zależy także od umiejętności i wiedzy samych agentów, dlatego nieustannie inwestujemy w ich rozwój. Organizujemy regularne szkolenia i warsztaty, na których uczą się, jak radzić sobie z oczekiwaniami nawet najbardziej wymagających klientów, dostarczamy agentom nowoczesne, multimedialne materiały edukacyjne. Dbamy o komfort ich pracy. Dzięki aplikacji Mobilny Agent PZU mają nie tylko dostęp do szkoleń i testów w swoich smartfonach czy tabletach. Aplikacja służy też np. do załączania dokumentacji zdjęciowej do polis, a także do komunikacji z agentami.
Podstawą strategii Grupy PZU jest skupienie się na potrzebach klientów, a te potrzeby możemy zaspokajać właśnie dzięki profesjonalnym agentom. Mamy już prawie 3000 wyłącznych agentów PZU oferujących produkty majątkowe oraz życiowe i dalej rozwijamy swoją sieć sprzedaży. Kompleksowość i wysoki standard obsługi, szeroka oferta i doradztwo agenta na najwyższym poziomie to wyróżniki PZU na rynku.
Michał Świderski, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Detalicznej
Jako lider rynku czujemy się odpowiedzialni za wyznaczanie kierunku rozwoju branży i dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi. Chcąc być jak najbliżej naszych klientów, inwestujemy w technologie i rozszerzamy portfolio produktów Grupy PZU dostępnych u naszych sprzedawców. Znakomite wyniki badań jakości obsługi i opinie naszych klientów potwierdzają, że wybraliśmy dobry