Klienci Banku Pocztowego od końca września 2019 r. mogą korzystać z aplikacji mobilnej i internetowej EnveloBanku – bankowości cyfrowej Banku Pocztowego. W pierwszej kolejności są to Klienci dotychczas korzystający z bankowości internetowej Pocztowy24 – niezbędne jest złożenie wniosku. Udostępnienie platformy EnveloBanku większej liczbie Klientów to jeden z elementów realizacji Strategii Banku, która zakłada dynamiczny rozwój cyfrowych kanałów komunikacji z Klientami. Powszechne wprowadzenie tej platformy ułatwi i przyśpieszy proces oferowania aktualnie dostępnych i nowych produktów Banku Pocztowego wszystkim Klientom Banku.
EnveloBank jest bankowością cyfrową Banku Pocztowego i nowoczesną aplikacją, pozwalającą w wygodny sposób korzystać z bankowości mobilnie i internetowo. Zarezerwowana dotychczas dla nowych Klientów, 27 września 2019 r. została udostępniona obecnym Klientom Banku Pocztowego, przy zachowaniu ich dotychczasowego numeru rachunku w Banku Pocztowym. Bank Pocztowy obsługuje prawie 1 milion Klientów, jednak w pierwszej kolejności z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank będą mogli skorzystać Ci spośród Klientów Banku Pocztowego, którzy korzystają obecnie z bankowości internetowej Pocztowy24 – jest ich ponad 500 tysięcy. Tym kanałem będą mogli złożyć wniosek o dostęp do platformy EnveloBanku. To kolejny krok w realizacji założeń Strategii Banku, zakładającej, że w jej perspektywie Bank Pocztowy będzie zmierzał w kierunku większej cyfryzacji swoich usług.
– Stawiamy na coraz większą wygodę Klientów Banku Pocztowego i realizujemy założenia Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. w zakresie cyfryzacji naszych usług. Dlatego udostępniliśmy Klientom kolejne formy płatności mobilnych, ale także rozwiązania platformy EnveloBanku, które dla naszych dotychczasowych Klientów będą po prostu wygodniejszą bankowością internetową, czy aplikacją mobilną. Warto też podkreślić, że udostępnienie platformy EnveloBanku ułatwi i przyśpieszy proces oferowania produktów bankowych wszystkim naszym Klientom. Jednocześnie aplikacja ma nam także pozwolić na wygodne udostępnianie w przyszłości kolejnych nowoczesnych, cyfrowych produktów oferowanych we współpracy z Pocztą Polską – mówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
W pierwszym etapie dotychczasowi Klienci Banku Pocztowego, którzy złożą wniosek o dostęp do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank w dalszym ciągu będą mieli dostęp także do bankowości internetowej Pocztowy24. W każdym z kanałów będą mogli obsługiwać swoje dotychczasowe produkty z wyjątkiem karty kredytowej.
Od połowy grudnia 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił aplikację mobilną i bankowość internetową EnveloBank już wszystkim dotychczasowym Klientom, bez konieczności składania wniosku. Jednocześnie w dalszym ciągu Klienci będą mogli równolegle korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24. Nowi Klienci dołączający do Banku po tej dacie będą otrzymywać już dostęp jedynie do bankowości internetowej EnveloBanku. Docelowo platformą mobilną i internetową dla Klientów Banku Pocztowego są rozwiązania EnveloBanku.