Płatności mobilne w Credit Agricole

W 2019 roku Credit Agricole udostępnił swoim klientom płatności Apple Pay, Google Pay oraz przelewy na telefon BLIK. Dzięki tym dwóm pierwszym usługom można płacić w łatwy, bezpieczny i niezwykle wygodny sposób, a dzięki BLIKowi przekazywać tak pieniądze.

Credit Agricole w ostatnim czasie dynamicznie rozwija swoją bankowość elektroniczną i związane z nią usługi. W połowie 2019 roku udostępnił klientom nowy serwis internetowy CA24 eBank, który oprócz nowego wyglądu został wyposażony także w szereg przydatnych funkcji, m.in. do zarządzania kartami czy domowymi finansami. Wcześniej do jego oferty dołączyły nowe formy płatności.  Ponadto bank wprowadził możliwość zakupu kredytu gotówkowego, z wcześniej przygotowanej oferty banku,  bezpośrednio w serwisie internetowym oraz mobilnym.

Nowoczesne formy płatności mobilnych są dzisiaj rozwiązaniem, którego klienci w Polsce najbardziej oczekują od banków. A my uważnie słuchamy naszych klientów i dostarczamy im takich rozwiązań, jakich potrzebują, więc nie mieliśmy żadnych wątpliwości, że warto zrealizować te projekty – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing, product development oraz customer intelligence.

Płatności przez smartfon – Apply Pay czy Google Pay – są bezpieczne, proste i bardzo komfortowe dla klientów. Wystarczy tylko dodać kartę banku do aplikacji w telefonie i można płacić bez wyciągania portfela z kieszeni. Mówiąc o płatnościach poprzez smartfon nie sposób pominąć płatności BLIK. To także alternatywa dla karty płatniczej. Wpisując kod blik do terminala czy w czasie płatności on-line, płaci się w prosty i szybki sposób. Tę usługę bank wprowadził jeszcze w 2018 r. Natomiast na przełomie marca 2019 udostępnił przelewy na telefon BLIK. Atutem takiego sposobu rozliczania się pomiędzy użytkownikami BLIK-a jest przede wszystkim to, że nie muszą oni znać numeru konta odbiorcy przelewu, a pieniądze docierają do odbiorcy natychmiast, nawet jeśli korzysta z usług innego banku.

POLECANE