Prowadzona przez mBank kampania społeczna „Cyfrowe rewolucje” jest skierowana do przedsiębiorców, którzy chcieliby rozwinąć działalność w e-commerce. Obejmuje ona różnorodne, bezpłatne narzędzia, które ich w tym wspierają. Kampania powstała w odpowiedzi na lockdown wiosną 2020 r. Jej celem jest dać przedsiębiorcom bezpłatny dostęp do wiedzy, zainspirować, a na koniec przeprowadzić w ich firmach prawdziwą e-transformację.
Centralnym punktem kampanii jest platforma edukacyjna www.cyfrowerewolucje.pl, na której przedsiębiorcy mogą znaleźć m.in. bezpłatny kurs e-sprzedaży, webinary z ekspertami i inspirujące historie firm, które odniosły sukces w e-commerce.
Oprócz tego mBank zorganizował dwa konkursy dla firm, w których do wygrania były:
- pakiety specjalistycznych usług dla e-commerce o łącznej wartości 600 tys. zł;
- promocja w mediach (artykuły, materiały wideo);
- opieka mentora biznesu.
Do tej pory odbyły się jej dwie edycje, w 2020 i 2021 r. Obie spotkały się z zainteresowaniem z strony MŚP. Strona kampanii cyfrowerewolucje.pl wygenerowała do tej pory ponad 80 mln odsłon. Z informacją o kampanii zetknęło się 13,2 mln odbiorców. 700 przedsiębiorców uczestniczyło w webinariach, a w konkursie wzięło udział 1358 firm. W obu jego edycjach zostało wyłonionych 20 zwycięzców. Zgodnie z badaniami, zleconymi przez bank, 74 proc. przedsiębiorców uważa, że cyfrowe rewolucje to ważny temat, który powinien być poruszany w kampaniach społecznych.
Projekt niesie realną pomoc w przeniesieniu firmy do środowiska online. Edukuje i wspiera w obszarze e-commerce, pomaga przedsiębiorcom w trudnych, wymagających czasach po wybuchu pandemii Covid-19. Odbiorcy zyskują bezpłatny, nielimitowany dostęp do wiedzy doświadczonych ekspertów rynku e-commerce. Dla 20 firm – laureatów konkursu – wymierną korzyścią jest cyfrowa rewolucja w ich firmach.