Czas klienta

2019 rok upłynął nam przede wszystkim pod znakiem potrzeb i oczekiwań klientów. Zależy nam, żeby być blisko nich i wspierać ich w dokonywaniu właściwych wyborów. Dlatego prowadzimy szereg działań, których nadrzędnym celem jest zaufanie oraz zadowolenie naszych klientów.

Zaczynając od unikalnego programu szkoleń STARTER dla wdrażanych pracowników, przez regularne szkolenia on-line, kończąc na badaniach Mystery Shopping. Efekty są wymierne. To nie przypadek, że od wielu lat jesteśmy doceniani za jakość obsługi. Mamy wysokie standardy i wypracowane procesy ich monitoringu. Nie będzie przesadą, jeśli dodam również, że mamy najlepszą sieć sprzedaży, której kompetencje pozwalają budować trwałe i partnerskie relacje z klientem.

Rok 2019 to także sukces projektu Sieć Plus, w którym na start zaoferowaliśmy doradcom stałe wynagrodzenie i portfel klientów do obsługi. Choć nie brakowało głosów, które nasze działania opisywały jako „ryzykowny eksperyment”, byliśmy przekonani, że idąc pod prąd rynkowym trendom, podążamy we właściwym kierunku. Dziś widać już, że mieliśmy rację. Dzięki stałemu komponentowi wynagrodzenia pozyskaliśmy ponad pół tysiąca wartościowych sprzedawców z różnych branż. Stale pracujemy nad tym, żeby klient mógł znaleźć w naszym portfelu rozwiązania skrojone do jego potrzeb. W 2019 r. udoskonaliliśmy ofertę podstawową. Kolejny krok to nowe dodatki. W 2020 r. będziemy ubezpieczycielem z prawdopodobnie największą liczbą dostępnych umów dodatkowych. Oczywiście szukamy również zupełnie nowych rozwiązań.

Dla klientów MŚP przygotowaliśmy produkt łączący komponenty ochronne oraz zdrowotne PZU Ochrona i Zdrowie. Skonstruowaliśmy go w taki sposób, żeby był bardzo elastyczny. Aby to klient mógł swobodnie dobierać poszczególne składniki oferty. Zarówno te przypisane do pracodawcy i jego pracowników, jak i profilu ich rodzin. To produkt, który przez swoją złożoność jest wyzwaniem pod kątem sprzedaży, ale – jak już wspomniałem – mamy świetnie przygotowany zespół, który odpowiada za bezpośredni kontakt z klientem. Wyniki sprzedaży to ich duży sukces, a nasz powód do dumy. Mamy jednak świadomość, że dziś rynek zmienia się szybciej niż kiedykolwiek w przeszłości. Klient coraz częściej funkcjonuje w świecie wirtualnym. Dlatego rozwijamy i usprawniamy źródła kontaktu z nim także w sieci. Serwis mojePZU cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników, a to tylko jeden z elementów strategii rozwoju PZU, która zakłada dalszą cyfrową transformację.

ŹródłoPZU

POLECANE