mBank III miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Czym zaskoczy nas mBank? Koncepcja nowej sieci sprzedaży w mBanku.

NOWA SIEĆ SPRZEDAŻY mBanku

Do końca 2018 roku wszystkie oddziały banku – pełniące dzisiaj różne funkcje – zostaną połączone w ramach jednej, spójnej sieci. Dotychczasowy podział na placówki detaliczne i oddziały korporacyjne zostanie zmieniony zgodnie z zakresem oferowanych usług. Propozycja mBanku zrywa z tradycyjnym wyobrażeniem placówek finansowych, dostosowując oddziały do potrzeb i oczekiwań klientów.

Koncepcja nowej sieci sprzedaży mBanku zakłada specjalizację placówek pod kątem oferowanych usług. Zmiany będą realizowane sukcesywnie do końca 2018 roku.

– Podział na placówki detaliczne i korporacyjne zostanie zmieniony. W miejscu dotychczasowych oddziałów pojawią się centra doradcze, mające pełnić funkcję ośrodka kompetencji doradczych, oraz tzw. lekkie oddziały zlokalizowane w galeriach handlowych – wyjaśnia Jarosław Mastalerz, wiceprezes mBanku ds. Operacji i Informatyki.

mBank_centrum doradcze mBanku w Szczecinie2 RGB

Centra doradcze dostępne będą we wszystkich miastach, w których bank posiada dziś swój oddział. Klienci będą mogli w nich skorzystać z pełnej oferty usług bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i prywatnej oraz produktów wybranych spółek mBanku (np. mLeasingu, mFaktoringu, Domu Maklerskiego mBanku – w zależności od tego czy w danym mieście jest oddział danej spółki).

Lekkie placówki mają zapewniać szybką i sprawną obsługę w podstawowym zakresie (głównie obsługa kasowa i usługi z obszaru produktów podstawowych, tj. konto, karta płatnicza, kredyt gotówkowy). W przypadku gdy klient będzie chciał porozmawiać na temat bardziej skomplikowanych produktów i usług, będzie mógł to zrobić, łącząc się za pośrednictwem videochatu, z pracownikiem centrum doradczego mBanku.

Centrum doradcze – wszyscy finansiści w jednym miejscu

Nie lubisz kolejek w banku i tego, że przy placówce na głównej ulicy nie ma gdzie zaparkować? Swoje finanse kontrolujesz przez internet, ale o sprawach ważnych wolisz porozmawiać z doradcą w komfortowych warunkach? Jeśli tak, to nowy typ placówki bankowej jest właśnie dla Ciebie.

mBank_centrum doradcze mBanku w Szczecinie RGBOtaczający nas świat staje się coraz bardziej cyfrowy – nie tylko w kategorii rozrywki czy zakupów, ale również usług bankowych. Dzisiaj już ponad 25 mln Polaków ma dostęp do banku przez internet, a przynajmniej 5 mln obsługuje swoje finanse dzięki aplikacjom mobilnym i innym rozwiązaniom na smartfony.

Pomyliłby się jednak ten, kto sądzi, że cyfrowy świat wypiera ten realny. Mimo masowej popularności serwisów z muzyką cyfrową (np. iTunes, Spotify), sklepy wciąż oferują „zwykłe” płyty CD czy – ostatnio będące znowu w modzie – winyle. Tak samo jest z bankami. Chociaż użytkowników bankowości w wydaniu elektronicznym można liczyć w milionach, placówki bankowe wciąż funkcjonuję. Zmienia się jednak ich rola.

 Miejsce komfortu

Ideą centrum doradczego mBanku, jest oferowanie kompleksowej, często wymagającej czasu obsługi wraz z pełną gamą usług bankowości detalicznej, korporacyjnej i prywatnej oraz produktów wybranych spółek mBanku (np. mLeasingu, mFaktoringu i Domu Maklerskiego mBanku).

Tego typu placówki mBank uruchamia sukcesywnie w całej Polsce – przede wszystkim w budynkach biurowych poza lokalizacjami przy głównych ulicach miast. Dlaczego? Wszystko po to, by zagwarantować dobry dojazd i miejsce parkingowe (w przeciwieństwie do klasycznych placówek).

Za otwartymi drzwiami

mBank_lekka placowka w Lodzi 2 (2) RGBCentrum doradcze spełnia funkcję komfortowego miejsca spotkań z klientami, a także przestrzeni do pracy dla doradców różnych obszarów biznesowych banku. Dzięki temu klient ma gwarancję, że finansiści wyspecjalizowani w różnych dziedzinach (nie tylko w bankowości, ale np. w leasingu), będą dla niego dostępni w jednym miejscu. Chociaż to rozwiązanie wydaje się oczywiste, wciąż nie jest standardem na polskim rynku. W mBanku lubimy jednak niestandardowe rozwiązania.

Ale mBankowe centra to nie tylko miejsca spotkań. Bez trudności można w nich również wykonywać standardowe transakcje bankowe lub skorzystać z obsługi gotówkowej.

Lekkie placówki – nowoczesny bank w Twoim centrum handlowym

Wizyta w banku „po drodze”, w trakcie zakupów w centrum handlowym? I to nie w specjalnej strefie usługowej, ale tuż obok Twojego ulubionego sklepu z ubraniami? Dlaczego nie! Właśnie tam znajdziesz nowe lekkie placówki mBanku.

mBank_lekka placowka w Lodzi 3 RGBKoncept lekkiej placówki mBanku to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą by bank był zawsze pod ręką. Nowe oddziały wyróżnia dogodna lokalizacja – w centrach handlowych – czyli tam, gdzie według różnych statystyk, uwielbiamy spędzać czas. Co ważne, placówki otwarte są dokładnie w tych samych godzinach, co galeria handlowa. Dzięki temu sprawy bankowe możesz spokojnie załatwić po pracy czy nawet w weekendy.

Punkty, które w tego typu miejscach otwiera mBank, mają zapewniać szybką i sprawną obsługę w podstawowym zakresie, np. otwarcie konta z kartą płatniczą wydawaną na miejscu, udzielnie kredytu, a także przyjmowanie dyspozycji oraz wpłaty i wypłaty. Realizację tych czynności doskonale wspiera technologia, którą dosłownie naszpikowana jest nowa placówka – zaczynając od wielkich ekranów dotykowych, po tablety, na USB pozwalającym podładować telefon komórkowy kończąc.

Lekkie placówki to także miejsce, które możesz odwiedzić z dzieckiem, bez obawy o to, że będzie się nudzić, gdy Ty rozmawiasz z doradcą. W mBanku przygotowaliśmy specjalny kącik zabaw dla najmłodszych. Starsze dzieci na pewno zainteresuje też specjalny bankomat-zabawka, w którym bawiąc się, będą mogły poznać podstawową wiedzę z obszaru finansów.

mBank_lekka placowka w Lodzi 3 RGB

POLECANE