NAJLEPSZA BANKOWOŚĆ OSOBISTA

W kategorii „Najlepsza Bankowość Osobista” oceniono jakość obsługi w segmencie klienta zamożnego. W projekcie oceniono 11 banków oferujących produkty dla klientów, którzy deklarują wpływy powyżej 10 tys. zł i saldo depozytów na poziomie powyżej 200 tys. zł. Projekt był realizowany przez klientów, którzy spełniali powyższe warunki. W ramach projektu odbyło się 110 kontaktów telefonicznych oraz 110 wizyt w placówkach bankowych. Klienci odwiedzając wszystkie banki dokonywali oceny porównawczej. Byli zainteresowani nawiązaniem współpracy w zakresie ulokowania środków oraz szeroko rozumianej codziennej bankowości.

OKIEM LIDERA

SANTANDER BANK POLSKA

Iwona Derewońko, dyrektor biura relacji z klientem Select w Santander Bank Polska Na jaką personalizację usług mogą liczyć klienci bankowości osobistej w Państwa Banku? Co jest głównym wyróżnikiem tej oferty...

BANK PEKAO SA

Artur Jaśkiewicz, dyrektor Biura Zarządzania Produktami Oszczędnościowymi i Klientami Zamożnymi Na jaką personalizację usług mogą liczyć klienci bankowości osobistej w Państwa Banku? Co jest głównym wyróżnikiem tej oferty w stosunku...

PKO BANK POLSKI

Maks Kraczkowski, Wiceprezes PKO Banku Polskiego nadzorujący Obszar Rynku Detalicznego i Bankowości Międzynarodowej Na jaką personalizację usług mogą liczyć klienci bankowości osobistej w Państwa Banku? Co jest głównym wyróżnikiem tej...

OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZA BANKOWOŚĆ OSOBISTA

Kategoria „Najlepsza bankowość osobista” to nowość w 8. edycji Instytucji Roku. Postanowiliśmy sprawdzić jaki poziom obsługi klienta jest oferowany w segmencie klienta zamożnego, który ma inne oczekiwania  niż klient...

POLECANE