W kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” oceniono 13 banków, w których zrealizowano 4 kwartalne fale badania poświęcone różnym produktom z oferty banku w segmencie klienta indywidualnego. Klienci rozmawiali na temat oferty rachunku dla uchodźców z Ukrainy (1. fala), rachunków dla dzieci (2. fala), otwarcia relacji z nowym bankiem w zakresie konta, oszczędności i karty kredytowej (3. fala) oraz kredytu gotówkowego (4. fala). Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku w ujęciu rocznym przekroczył 80%. Projekt był skupiony na budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta podczas kontaktu z bankiem. Satysfakcja klientów była oceniana w 11 obszarach kluczowych z punktu widzenia klienta i banku. W każdej fali klient odwiedzał wszystkie banki, dzięki czemu możliwe było dokonanie oceny porównawczej. Łącznie w ramach wykonano 520 wizyt w placówkach. Placówki, które uzyskały wynik min. 80% punktów walczyły o tytuł Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce. Tytuł przyznano placówkom, które w drugim, dodatkowym pomiarze w roku również uzyskały wynik min. 80% punktów.