NAJLEPSZY PROCES OTWARCIA KONTA W PLACÓWCE

W kategorii „Najlepszy Proces Otwarcia konta w Placówce” oceniano rozmowę o ofercie oraz proces otwarcia rachunku osobistego w placówce. W projekcie oceniono 13 banków, w których otwarto 230 rachunków. W każdym banku oceniano własną sieć sprzedaży, a w wybranych bankach sieci zewnętrzne i wyspy w centrach handlowych. Na ocenę banku składał się średni wynik uzyskany we wszystkich kanałach dystrybucji. Klienci zakładali konto osobiste z kartą płatniczą. Byli zainteresowani podstawowymi opłatami za najbardziej popularne funkcjonalności z zakresu codziennego bankowania oraz produktami dodatkowymi dotyczącymi ulokowania oszczędności i bieżącego finansowania (limit w rachunku lub karta kredytowa). Na uzyskany wynik składało się doświadczenie klienta oceniane w 14 obszarach dotyczących rozmowy o oferowanych produktach oraz procesu założenia konta. W trakcie projektu klienci oceniali także procedurę zastrzeżenia karty do konta oraz możliwości i sposób zamknięcia relacji z bankiem, a także działania zmierzające do utrzymania klienta. Łącznie w ramach projektu wykonano 344 wizyty w placówkach i 274 kontakty telefoniczne. Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku przekroczył 80%.

OKIEM LIDERA

ING BANK ŚLĄSKI

Agnieszka Lidke-Orzechowska, Dyrektor Centrum Bankowości Codziennej w ING Banku Śląskim Na przestrzeni kilku ostatnich lat obserwujemy rozwój kanałów zdalnych, a tym samym wykorzystanie ich do usprawnienia obsługi klienta w placówce....

SANTANDER BANK POLSKA

Arkadiusz Przybył, Wiceprezes Zarządu Santander Bank Polska kierującym Pionem Bankowości Detalicznej Na przestrzeni kilku ostatnich lat obserwujemy rozwój kanałów zdalnych, a tym samym wykorzystanie ich do usprawnienia obsługi klienta w...

CREDIT AGRICOLE

Damian Ragan, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole Na przestrzeni kilku ostatnich lat obserwujemy rozwój kanałów zdalnych, a tym samym wykorzystanie ich do usprawnienia obsługi klienta w placówce. Niektóre banki umożliwiają...

VELOBANK

Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej w VeloBanku Na przestrzeni kilku ostatnich lat obserwujemy rozwój kanałów zdalnych, a tym samym wykorzystanie ich do usprawnienia obsługi klienta w...

OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZY PROCES OTWARCIA KONTA W PLACÓWCE

Kategoria „Najlepszy proces otwarcia konta w placówce” to jedna z nowości w 8. edycji Instytucji Roku. W tej kategorii ocenialiśmy rozmowę o ofercie oraz proces otwarcia rachunku osobistego w...

POLECANE