BANK MILLENNIUM

Aleksandra Gawrysiak, dyrektor oddziału

Włocławek, ul. Kościuszki 4


Jaka jest droga sukcesu „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”

Naszą drogą do sukcesu jest pasja, z jaką wykonujemy swoją pracę. Pasja napędza nas do działania, przynosi radość w obsłudze klientów, to energia i poczucie spełnienia. Pasja prowadzi do profesjonalizmu a profesjonalizm z kolei do sukcesu. Jesteśmy zgranym zespołem. Uwielbiamy ze sobą pracować, wzajemnie motywujemy do działania, wspieramy i wspólnie dążymy do sukcesu.

Jakie działania zostały podjęte, aby zapewnić klientom pozytywne pierwsze wrażenie zaraz po wejściu do placówki? Czy wdrożono np. system kolejkowy lub inne rozwiązania zwiększające komfort i bezpieczeństwo obsługi ?

Pozytywne pierwsze wrażenie zapewnia gospodarz placówki, który z uśmiechem i entuzjazmem wita każdego wchodzącego klienta zapytaniem „ w czym mogę pomóc”. Każdemu klientowi wskazujemy miejsce, przy którym będzie obsługiwany. Proponujemy kawę lub wodę. Klienci wiedzą jaki jest czas oczekiwania na obsługą

Jakie cechy i umiejętności są szczególnie cenione u Doradców obsługujących klientów w Państwa placówce? W jaki sposób dba Pani o ich rozwój i motywację.

Szczególnie cenię i dbam o zaangażowanie, empatię, kompetencje, życzliwość, pozytywne nastawienie oraz umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientem. Na motywację zespołu wpływa głównie utrzymanie dobrej atmosfery, wsparcie moralne, emocjonalne i zawodowe, pochwały, docenianie oraz kierownik placówki, który jest z zespołem i razem z nim wykonuje swoją pracę.

W jaki sposób pozyskują Państwo informacje zwrotne od swoich klientów na temat jakości obsługi w placówce? Jak wygląda praca z takimi opiniami?

Klienci z dużą otwartością i śmiałością chwalą naszą jakość obsługi, dziękują za miłą atmosferę, dzielą się z nami wrażeniami. Wystawiane są również opinie w Google. Informacje zwrotne pozyskiwane są również z wykonywanych ankiet telefonicznych po wizycie w oddziale. Każda ocena omawiana jest  na porannych odprawach.

Co najbardziej cenią Państwo u swoich Klientów ?

Cieszy nas, gdy klienci są zadowoleni z naszej obsługi. Bardzo często nasi klienci polecają nasze produkty znajomym oraz rodzinie.

ZWYCIĘZCY 10. EDYCJI