NAJLEPSZY BANK DLA FIRM

W kategorii „Najlepszy Bank dla Firm” oceniono jakość obsługi klienta zainteresowanego poznaniem oferty rachunku oraz dodatkowych usług dedykowanych firmom. Podczas 390 kontaktów oceniono 13 banków. Oceny dotyczyły satysfakcji klienta podczas kontaktu z infolinią, kontaktu bezpośredniego w placówce oraz w korespondencji mailowej. Banki oceniali przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Każdy przedsiębiorca oceniając wszystkie banki dokonywał oceny porównawczej. Projekt był skupiony na budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta podczas kontaktu z bankiem. Kontakty z infolinią oraz wizyty w placówkach oceniano tylko w zakresie wrażenia klienta po rozmowie. Satysfakcja klienta była oceniana w obszarach kluczowych z punktu widzenia klienta i banku. Komunikację mailową oceniano obiektywnie w zakresie kompletności udzielenia odpowiedzi, jej formy oraz czasu reakcji banku. W ramach projektu oceniano także proces otwarcia rachunku firmowego podczas wizyty w placówce. Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku przekroczył 80%.


OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZY BANK DLA FIRM

W kategorii „Najlepszy Bank dla Firm” oceniono jakość obsługi klienta zainteresowanego poznaniem oferty rachunku oraz dodatkowych usług dedykowanych firmom. W ramach projektu oceniono 390 kontaktów z 13 banków. Oceny...

OKIEM LIDERA

BANK PEKAO S.A.

Jak oceniają Państwo rozwój oferty oraz obsługi klientów firmowych w Państwa banku w 2024 roku? Oferta i obsługa klientów firmowych w 2024 r. rozwinęła się znacząco. Wdrożyliśmy nowe konto bieżące...

SANTANDER BANK POLSKA

Jak oceniają Państwo rozwój oferty oraz obsługi klientów firmowych w Państwa banku w 2024 roku? Rozwój oferty w Santander Bank Polska jest kluczowym elementem dopasowania się do zmieniających się potrzeb...

BANK MILLENNIUM

Jak oceniają Państwo rozwój oferty oraz obsługi klientów firmowych w Państwa banku w 2024 roku? Rok 2024 był dla nas czasem dynamicznego rozwoju oferty i intensywnej pracy nad poprawą jakości...

ALIOR BANK

Jak oceniają Państwo rozwój oferty oraz obsługi klientów firmowych w Państwa banku w 2024 roku? Rok 2024 był okresem realizacji kluczowych projektów, które wyznaczają kierunek wzrostu segmentu klienta biznesowego. Skoncentrowaliśmy...

PKO BANK POLSKI

Jak oceniają Państwo rozwój oferty oraz obsługi klientów firmowych w Państwa banku w 2024 roku? Rok 2024 był wypełniony intensywną pracą którą kontynuujemy. Doskonalenie obsługi, digitalizacja oferty, zwiększenie dostępności rozwiązań...

ZWYCIĘZCY 10. EDYCJI