NAJLEPSZY PROCES OTWARCIA KONTA W PLACÓWCE

W kategorii „Najlepszy proces otwarcia konta w placówce” oceniano jakość rozmowy o ofercie oraz proces otwarcia rachunku osobistego w placówce. W projekcie oceniono 13 banków, w których otwarto 240 rachunków. W każdym z nich oceniano własną sieć sprzedaży, a w wybranych bankach posiadających więcej niż 1 kanał dystrybucji zakładano konta także w placówkach sieci zewnętrznej i na wyspach w centrach handlowych. Na ocenę banku składał się średni wynik uzyskany we wszystkich kanałach dystrybucji. Klienci zakładali konto osobiste z kartą płatniczą. Byli zainteresowani podstawowymi warunkami oferty bankowości codziennej oraz produktami dodatkowymi w zakresie oszczędności i bieżącego finansowania (limit w rachunku lub karta kredytowa). Na uzyskany wynik składała się ocena klienta w 14 obszarach dotyczących rozmowy o oferowanych produktach oraz procesu otwierania konta. W trakcie projektu klienci oceniali także procedurę zastrzegania karty, możliwości i sposób zamknięcia relacji z bankiem oraz działania podejmowane przez bank w celu utrzymania klienta. Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku przekroczył 80%.


OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZY PROCES OTWARCIA KONTA W PLACÓWCE

W kategorii „Najlepszy proces otwarcia konta w placówce” ocenialiśmy jakość rozmowy o ofercie oraz proces otwarcia rachunku osobistego w placówce. W projekcie oceniono 13 banków, w których otwarto 240...

OKIEM LIDERA

BANK MILLENNIUM

Jaka jest recepta na dobrą rozmowę z klientem, która kończy się otwarciem konta? Klucz do udanej rozmowy z klientem to zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań. Kiedy wiemy, co jest dla...

BANK PEKAO S.A.

Jaka jest recepta na dobrą rozmowę z klientem, która kończy się otwarciem konta? Nie ma jednej prostej recepty na sukces sprzedażowy w rozmowie klientem. Na pewno trzeba umieć poprowadzić rozmowę...

ING BANK ŚLĄSKI

Jaka jest recepta na dobrą rozmowę z klientem, która kończy się otwarciem konta? Otwarcie nowej relacji to ważny moment zarówno dla klienta jak i dla nas. Od samego początku budujemy...

ZWYCIĘZCY 10. EDYCJI