NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE | UBEZPIECZENIA

W kategorii „Najlepsza obsługa w placówce” oceniono 12 towarzystw ubezpieczeniowych. W tym roku poziom trudności badania wzrósł, gdyż przeprowadzono jedną falę badania, która koncentrowała się na ubezpieczeniach nieruchomości i ubezpieczeniach wyjazdu turystycznego. Tym samym badanie w swoich założeniach zbliżyło się do pomiarów stosowanych w sektorze bankowym, gdzie rozmowa o więcej niż jednym produkcie podczas jednego spotkania jest czymś naturalnym. Podobnie jak w poprzedniej edycji klienci odwiedzali nie tylko placówki własne, ale także agencje wyłączne i multiagencje, wyszukując punkty obsługi wskazane na stronach internetowych ubezpieczycieli. Projekt był skupiony na budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta podczas osobistego kontaktu z towarzystwem ubezpieczeniowym. Satysfakcja klientów była oceniana w 10 obszarach kluczowych z punktu widzenia klienta. Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik towarzystwa przekroczył 80%.


OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE | UBEZPIECZENIA

W kategorii „Najlepsza obsługa w placówce” oceniono 12 towarzystw ubezpieczeniowych. W tym roku poziom trudności badania wzrósł, gdyż przeprowadzono jedną falę badania, która koncentrowała się na ubezpieczeniach nieruchomości i...

OKIEM LIDERA

PZU

Jaka jest recepta na zadowolonego klienta w placówce? Przywiązujemy ogromną wagę do poznawania i rozumienia potrzeb naszych klientów, a dbanie o najwyższą jakość obsługi jest dla nas absolutnym priorytetem....

NATIONALE-NEDERLANDEN

Jaka jest recepta na zadowolonego klienta w placówce? Jak to wygląda w przypadku różnych grup wiekowych klientów? Nasza filozofia obsługi opiera się na stawianiu klienta w centrum wszystkich działań. Kluczowe...

ZWYCIĘZCY 10. EDYCJI