BEZPIECZEŃSTWO

To nowa kategoria, która ma na celu zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z produktów i usług bankowych, zapewniając szybki i sprawny serwis, a w sytuacjach alarmowych jak najszybciej zabezpieczyć środki klienta. W tej edycji badanie skupiło się na szybkości, z jaką banki umożliwiają klientom kontakt z konsultantem w celu zablokowania karty oraz kanałów elektronicznych. Przez dwa kolejne miesiące (grudzień 2024 – styczeń 2025) sprawdzaliśmy jaki jest czas oczekiwania klienta na połączenie z konsultantem w przypadku konieczności zabezpieczenia karty. Sprawdzenia dokonaliśmy w 13 bankach, wykonując do każdego z nich 493 połączenia, co łącznie dało 6409 połączeń. Połączenia były wykonywane równocześnie w różnych przedziałach czasowych. Próba została podzielona na 6 przedziałów czasowych, co pozwoliło zweryfikować dostępność konsultantów zarówno w godzinach nocnych, jak i we wczesnych godzinach porannych.


OKIEM REDAKCJI

BEZPIECZEŃSTWO

To nowa kategoria, która ma na celu zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z produktów i usług bankowych, zapewniając szybki i sprawny serwis, a w sytuacjach alarmowych jak najszybciej zabezpieczyć środki klienta....

OKIEM LIDERA

BANK PEKAO S.A.

W przypadku konieczności zablokowania karty czy kanałów elektronicznych liczy się każda sekunda. Aby sprawdzić, który bank najszybciej podejmie rozmowę od klienta wykonano łącznie dla 13 banków 6409 połączeń telefonicznych...

BANK OCHRONY ŚRODOWISKA

W przypadku konieczności zablokowania karty czy kanałów elektronicznych liczy się każda sekunda. Aby sprawdzić, który bank najszybciej podejmie rozmowę od klienta wykonano łącznie dla 13 banków 6409 połączeń telefonicznych...

BNP PARIBAS BANK POLSKA

W przypadku konieczności zablokowania karty czy kanałów elektronicznych liczy się każda sekunda. Aby sprawdzić, który bank najszybciej podejmie rozmowę od klienta wykonano łącznie dla 13 banków 6409 połączeń telefonicznych...

ZWYCIĘZCY 10. EDYCJI