W kategorii „Najlepsza Bankowość Osobista” oceniono jakość obsługi w segmencie klienta zamożnego. W projekcie oceniono 11 banków oferujących produkty dla klientów, którzy deklarują wpływy powyżej 10 tys. zł i saldo depozytów na poziomie powyżej 300 tys. zł. Badanie przeprowadzili klienci spełniający te kryteria. W jego ramach zrealizowano 110 wizyt w placówkach bankowych, 110 kontaktów telefonicznych oraz kontakty video w bankach, które oferowały taką możliwość. Klienci kontaktując się ze wszystkimi bankami dokonywali oceny porównawczej. Byli zainteresowani nawiązaniem współpracy w zakresie ulokowania swoich środków oraz szeroko rozumianej codziennej bankowości, pytając o możliwości obsługi w aplikacji mobilnej, płatności w walutach obcych oraz funkcjonalności kart kredytowych. Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku przekroczył 80%.