NAJLEPSZA BANKOWOŚĆ OSOBISTA

W kategorii „Najlepsza Bankowość Osobista” oceniono jakość obsługi w segmencie klienta zamożnego. W projekcie oceniono 11 banków oferujących produkty dla klientów, którzy deklarują wpływy powyżej 10 tys. zł i saldo depozytów na poziomie powyżej 300 tys. zł. Badanie przeprowadzili klienci spełniający te kryteria. W jego ramach zrealizowano 110 wizyt w placówkach bankowych, 110 kontaktów telefonicznych oraz kontakty video w bankach, które oferowały taką możliwość. Klienci kontaktując się ze wszystkimi bankami dokonywali oceny porównawczej. Byli zainteresowani nawiązaniem współpracy w zakresie ulokowania swoich środków oraz szeroko rozumianej codziennej bankowości, pytając o możliwości obsługi w aplikacji mobilnej, płatności w walutach obcych oraz funkcjonalności kart kredytowych. Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku przekroczył 80%.


OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZA BANKOWOŚĆ OSOBISTA

W kategorii „Najlepsza Bankowość Osobista” oceniono jakość obsługi w segmencie klienta zamożnego. W projekcie oceniono 11 banków oferujących produkty dla klientów, którzy deklarują wpływy powyżej 10 tys. zł i...

OKIEM LIDERA

SANTANDER BANK POLSKA

Jak podsumują Państwo rok 2024 w zakresie rozwoju bankowości osobistej w Państwa banku? Rok 2024 był dla nas czasem dynamicznego rozwoju i umacniania pozycji lidera w obszarze bankowości osobistej. Osiągnęliśmy...

ING BANK ŚLĄSKI

Jak podsumują Państwo rok 2024 w zakresie rozwoju bankowości osobistej w Państwa banku? Rok 2024 był rokiem dynamicznego rozwoju bankowości osobistej w ING Banku Śląskim. Koncentrowaliśmy się na budowaniu długoterminowych...

BANK PEKAO S.A.

Jak podsumują Państwo rok 2024 w zakresie rozwoju bankowości osobistej w Państwa banku? W 2024 roku oferta Świata Premium Pekao konsekwentnie dostosowywała się do rosnących oczekiwań naszych klientów, zapewniając im...

BNP PARIBAS BANK POLSKA

Jak podsumują Państwo rok 2024 w zakresie rozwoju bankowości osobistej w Państwa banku? Nagrody Instytucji Roku w kategorii bankowość osobista są dla nas wyjątkowe, ponieważ potwierdzają wysoką jakość naszej obsługi,...

VELOBANK

Jak podsumują Państwo rok 2024 w zakresie rozwoju bankowości osobistej w Państwa banku? W ubiegłym roku wdrożyliśmy wygodną dla klienta, w pełni zdalną, obsługę wideo dla klientów segmentów Premium. Termin...

ZWYCIĘZCY 10. EDYCJI