NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE | BANKOWOŚĆ

W kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” oceniono 13 banków, w których zrealizowano 5 fal badania poświęconych różnym produktom z oferty w segmencie klienta indywidualnego dla różnych grup wiekowych.

Tematyka rozmów była taka sama jak w ubiegłym roku. Klienci mieli zapytania dotyczące:

  • obsługi serwisowej posiadanych już produktów (1. fala – klienci z istniejącą relacją),
  • rachunków dla dzieci i nastolatków (2. fala),
  • otwarcia relacji z nowym, młodym klientem w zakresie konta i karty kredytowej (3. fala),
  • nawiązania relacji z klientem w średnim wieku, zainteresowanym rachunkiem i limitem kredytowym (4. fala),
  • oszczędności, o które pytali seniorzy (5. fala).

Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku w ujęciu rocznym przekroczył 80%. Projekt był skupiony na budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta podczas kontaktu z bankiem. Satysfakcja była oceniana w obszarach kluczowych z punktu widzenia klienta i banku. W każdej fali klient odwiedzał wszystkie banki, dzięki czemu możliwe było dokonanie oceny porównawczej. Łącznie w ciągu roku wykonano 650 wizyt w placówkach.


OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE | BANKOWOŚĆ

W kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” oceniono 13 banków, w których zrealizowano 5 fal badania poświęconych różnym produktom z oferty w segmencie klienta indywidualnego dla różnych grup wiekowych. Tytuł...

OKIEM LIDERA

SANTANDER BANK POLSKA

Jaka jest recepta na zadowolonego klienta w placówce? Jak to wygląda w przypadku różnych grup wiekowych klientów? Mamy w banku wspólny cel – chcemy codziennie zachwycać klientów. Dbamy, aby każdy...

BANK PEKAO S.A.

Jaka jest recepta na zadowolonego klienta w placówce? Jak to wygląda w przypadku różnych grup wiekowych klientów? Kluczowym elementem obsługi bankowej jest indywidualne podejście do każdego klienta, co oznacza,...

ING BANK ŚLĄSKI

Jaka jest recepta na zadowolonego klienta w placówce? Jak to wygląda w przypadku różnych grup wiekowych klientów? Zadowolenie klienta to złożony proces, który wymaga ciągłego doskonalenia obsługi i umiejętności budowania...

PKO BANK POLSKI

Jaka jest recepta na zadowolonego klienta w placówce? Jak to wygląda w przypadku różnych grup wiekowych klientów? Zmiany demograficzne i postęp technologiczny sprawiają, że potrzeby klientów zmieniają się dynamicznie. Proces...

BANK MILLENNIUM

Jaka jest recepta na zadowolonego klienta w placówce? Jak to wygląda w przypadku różnych grup wiekowych klientów? Rozproszona sieć kilkuset placówek o różnym charakterze sprawia, że recepta jest złożona. To...

ALIOR BANK

Jaka jest recepta na zadowolonego klienta w placówce? Jak to wygląda w przypadku różnych grup wiekowych klientów? Nasz sposób działania opiera się na trzech filarach: dostępności, profesjonalizmie i indywidualnym podejściu....

ZWYCIĘZCY 10. EDYCJI