NAJLEPSZA OBSŁUGA HIPOTECZNA

W kategorii „Najlepsza Obsługa Hipoteczna” oceniono 11 banków, odwiedzając 110 placówek bankowych oraz wykonując 130 kontaktów telefonicznych z infolinią i z placówkami bankowymi. Klienci byli zainteresowani poznaniem oferty w zakresie wyliczenia opartego o konkretne parametry oraz uzyskania dodatkowych informacji o produkcie i procesie kredytowym. Szczególną uwagę zwracano na sposób prezentacji oferty oraz poczucie obsługi przez eksperta. Projekt przeprowadzono w dużych miastach bez próby wcześniejszego umówienia się przez zdalne kanały kontaktu, zakładając możliwe jedno przekierowanie do innej placówki. Każdy klient oceniając wszystkie banki dokonywał oceny porównawczej. Kontakty z bankiem oceniano w zakresie satysfakcji klienta, którą oceniano w obszarach kluczowych z punktu widzenia klienta i banku. Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku przekroczył 80%.

OKIEM LIDERA

ING BANK ŚLĄSKI

Jakub Bogusz, Dyrektor Banku – Sales & Services, Pion Klientów Detalicznych, ING Bank Śląski Ubiegły rok był wyjątkowo trudny dla rynku hipotecznego. Jak udało się zapewnić świetną jakość obsługi klienta...

CREDIT AGRICOLE

Damian Ragan, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole Ubiegły rok był wyjątkowo trudny dla rynku hipotecznego. Jak udało się zapewnić świetną jakość obsługi klienta szukającego kredytu na mieszkanie lub dom? Wiemy...

SANTANDER BANK POLSKA

Tycjan Bielecki, dyrektor obszaru ESG i Rozwiązań dla domu w Santander Bank Polska Ubiegły rok był wyjątkowo trudny dla rynku hipotecznego. Jak udało się zapewnić świetną jakość obsługi klienta szukającego...

OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZA OBSŁUGA HIPOTECZNA

Projekt Instytucji Roku to kompleksowa ocena jakości usług świadczonych przez banki aż w 10 kategoriach dotyczących obsługi 4 segmentów klienta. Mimo, iż w naszym projekcie jesteśmy skupieni tylko na...

POLECANE