
Krosno, ul. Piłsudskiego 47
Jaka jest droga do sukcesu „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”?
W przypadku placówki w Krośnie droga do sukcesu zaczęła się aż 17 lat temu, kiedy otworzyliśmy pierwszą placówkę partnerską. Początkowo działaliśmy pod marką GE Money Banku, która w wyniku fuzji zmieniła się w Bank BPH. Następnie, w wyniku kolejnego połączenia, zostaliśmy partnerem Alior Banku, pod szyldem którego działamy do dziś. Niezależnie od logo, które wisi nad wejściem do naszej placówki, od zawsze stosujemy niezmienną zasadę „klient na pierwszym miejscu” – to nasz przepis na sukces.
Jakie działania zostały podjęte, aby zapewnić klientom pozytywne pierwsze wrażenie zaraz po wejściu do placówki? Czy wdrożono np. system kolejkowy lub inne rozwiązania zwiększające komfort i bezpieczeństwo obsługi?
Mamy świadomość, jak ważne jest pierwsze wrażenie. Każdy klient wchodzący do naszej placówki od razu zostaje zauważony i powitany. Już ten niewielki gest powoduje, że każdy czuje się zaopiekowany. Stosujemy również system jednej kolejki, co znacząco skraca czas oczekiwania. Podczas obsługi zapewniamy komfort i poufność prowadzonych rozmów. Mając na uwadze standardy obsługi bankowej, nasze podejście jest zawsze indywidualne, dostosowane do potrzeb klienta. Na zakończenie spotkania, bardzo często klient wychodzi nie tylko z załatwioną sprawą, ale również z wizytówką i niewielkim gadżetem.
Jakie cechy i umiejętności są szczególnie cenione u Doradców obsługujących klientów w Państwa placówce? W jaki sposób dba Pan o ich rozwój i motywację?
Asia, Beata i Wiola to bardzo doświadczone doradczynie, ale to nie jedyny klucz. Jest nim wspaniały zespół, który stale dąży do samodoskonalenia i dzięki temu osiąga coraz lepsze rezultaty. Aby zagwarantować motywację i możliwość rozwoju, sami aktywnie uczestniczymy w życiu naszych placówek. Od lat organizujemy cykliczne spotkania, podczas których przekazujemy zarówno niezbędną wiedzę merytoryczną, jak i zapewniamy możliwość wymiany informacji praktycznych między wszystkimi osobami tworzącymi naszą firmę. Poza samą wiedzą, nie do przecenienia są relacje i więzi, które tworzą się między nami wszystkimi.
W jaki sposób pozyskują Państwo informacje zwrotne od swoich klientów na temat jakości obsługi w placówce? Jak wygląda praca z takimi opiniami?
Stałym elementem naszej pracy jest zdobywanie rekomendacji, a tylko zadowolony klient może nas polecić swoim znajomym. Aby mieć pewność, że dobrze wykonujemy swoją pracę, najlepszym sposobem jest bezpośrednia rozmowa na temat jakości naszej obsługi. Każdą opinię traktujemy bardzo poważnie, niezależnie czy jest ona pozytywna, czy zawiera wskazówki do usprawnienia. Systematycznie rozmawiamy na ten temat, szukamy rozwiązań i wdrażamy pozytywne zmiany. Jak widać, nasze podejście się sprawdza, skoro tytuł „Najlepszej Placówki Bankowej” trafił właśnie do nas 🙂
Jak radzą sobie Państwo z obsługą klientów w różnym wieku, uwzględniając ich zróżnicowane potrzeby i przyzwyczajenia?
Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy klienta i jego potrzeby, niezależnie od wieku. Każdorazowo staramy się dostosowywać naszą obsługę do jego indywidualnych potrzeb, preferencji i przyzwyczajeń. Kluczowe jest, aby klient czuł się u nas dobrze.
W jaki sposób placówka angażuje się w lokalną społeczność? Czy jest to element, który wpływa na pozytywny odbiór przez klientów?
Jesteśmy obecni na rynku od kilkunastu lat i na przestrzeni tego okresu wielokrotnie angażowaliśmy się w życie lokalnej społeczności. Poza udziałem w różnych eventach i uroczystościach w mieście, często byliśmy obecni w zakładach pracy, pomagając zrozumieć naszym mieszkańcom, na czym polegają meandry bankowości, zapewniając, że zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie. Takie działania od zawsze pozytywnie wpływały na odbiór placówki przez klientów.
Co najbardziej cenią Państwo u swoich klientów?
Doświadczenie nauczyło nas, aby doceniać każdego klienta. W naszej pracy to właśnie on jest największą wartością. Każdego dnia stykamy się z osobami z różnymi potrzebami i największym zadowoleniem jest możliwość pomocy w realizacji tych potrzeb. Takie podejście powoduje, że klienci nie tylko do nas wracają, ale też polecają nas swoim bliskim i znajomym.