BANK MILLENNIUM

Marta Szymczak, dyrektor oddziału

Białystok, Ul. Jurowiecka 1


Jaka jest droga do sukcesu „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”?

Klient to najważniejsza osoba w oddziale.  Chcemy, aby od pierwszego kroku czuł się u nas mile widziany.  Bez względu na sytuację,  jesteśmy serdeczne, uśmiechnięte i wyrozumiałe. Nasz oddział mieści się w centrum handlowym i przychodzą do nas różni klienci.  Jako zespół zawsze zakładamy, że wobec klienta powinniśmy mieć morze cierpliwości, maksimum wiedzy i ogrom  serdeczności.

Jakie działania zostały podjęte, aby zapewnić klientom pozytywne pierwsze wrażenie zaraz po wejściu do placówki? Czy wdrożono np. system kolejkowy lub inne rozwiązania zwiększające komfort i bezpieczeństwo obsługi?

Wchodzącego do placówki klienta wita zawsze pracownik, który pełni rolę gospodarza oddziału. Jego zadaniem jest następnie przekierowanie klienta do odpowiedniego stanowiska obsługi. Gospodarz pomaga również w samodzielnym wykonywaniu transakcji przy znajdującym się w oddziale stanowisku  bankowości internetowej oraz przy obsłudze bankomatu. Klienci doceniają taką pomoc, czują się zauważeni i mile widziani w placówce.

Jakie cechy i umiejętności są szczególnie cenione u Doradców obsługujących klientów w Państwa placówce? W jaki sposób dba Pani o ich rozwój i motywację?

W pracy po pierwsze stawiam na profesjonalizm. Dbam o rozwój wiedzy i kompetencji każdego z pracowników. Poszerzam również swoje umiejętności. Ponadto każdy klient i każda sprawa jest dla nas ważna. Do wszystkich zadań podchodzimy rzetelnie, nie boimy się wyzwań.

Ważnym aspektem, a może nawet najważniejszym jest bardzo dobry, zgrany zespół ludzi w placówce, którzy po prostu się lubią i lubią swoją pracę. Są życzliwi dla siebie oraz klientów. Pozytywną atmosferę między pracownikami można wyczuć. Klienci często to doceniają i mówią, że przychodzą do nas, bo czują się tu dobrze. Dobry wizerunek naszej placówki jest naszym wspólnym celem.

W jaki sposób pozyskują Państwo informacje zwrotne od swoich klientów na temat jakości obsługi w placówce? Jak wygląda praca z takimi opiniami?

Często klienci już podczas wizyty, dziękują za miłą obsługę i pomoc. Rozmawiamy o takich opiniach podczas naszych codziennych spotkań, pracownicy chętnie dzielą się pozytywnymi doświadczeniami. Buduje to dobre nastawienie i daje nam motywację do dalszego doskonalenia. Omawiamy trudne sytuacje, jeżeli takie były. Zastanawiamy się wówczas, co można było zrobić inaczej. Świadomie czerpiemy ze swoich doświadczeń.

Jak radzą sobie Państwo z obsługą klientów w różnym wieku,  uwzględniając ich zróżnicowane potrzeby i przyzwyczajenia?

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, słuchamy jego potrzeb i staramy się rozmawiać o możliwościach, które jesteśmy w stanie zaproponować. Otwarcie na punkt widzenia drugiej osoby daje możliwość porozumienia i nawiązania relacji, która jest bardzo ważna w naszej pracy.

Co  najbardziej cenią Państwo u swoich klientów?

Cenimy dobre relacje i zaufanie. Nasi klienci bardzo często traktują nas jak swoją rodzinę. Czasami nawet robiąc zakupy w centrum handlowym, przychodzą powiedzieć nam dzień dobry i pochwalić się zakupami. Pozdrawiają nas przez szybę.

ZWYCIĘZCY 10. EDYCJI