Citi Handlowy kolejny rok konsekwetnie rósł: widać to w liczbach i w poziomie satysfakcji klientów z bankowania z nami.
To przełomowy rok, w którym pierwsze skrzypce grały rewolucyjne zmiany zwiazane z PSD2 i otwartą bankowością. Jako pierwsi rzuciliśmy wyzwanie rynkowi na stworzenie rozwiązań przyszłości opartych na połaczeniu API w dedykowanym portalu Citi Developer Portal. PSD2 Challenge dał nam przedsmak tego, jak kreatywnego podejścia do bankowości możemy spodziewać się po wejściu w życie dyrektywy PSD2 – rozwiązań wykorzystujących agregowanie informacji z rynku, algorytmy, AI i technogię uczenia się, które pozwolą zautomatyzować procesy i oferować naszym klientom coś, co nazywamy „seamless experience”. W połączeniu z prestiżowym tytułem Best Digital Bank in Poland przyznanym bankowi w 2018 roku przez magazyn Global Finance możemy śmiało spoglądać w stronę nadchodzących możliwości 2019 roku.