ING Bank Śląski

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W KANAŁACH ZDALNYCH

 

Magdalena Szlachetka, Dyrektor Departamentu Contact Centre, ING Bank Śląski

W dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie coraz więcej usług można zrealizować w pełni online, to contact centre pełni coraz istotniejszą rolę w obsłudze klienta. Nie inaczej jest w ING. Chcemy naszym Klientom dostarczać najlepsze doświadczenia, niezależnie od tego czy komunikuje się z nami telefonicznie, pisząc do nas e-mail, na czacie, w social mediach czy na forum.

Jest to duże wyzwanie nie tylko z punktu widzenia procesowego, ale także dla naszych pracowników, którzy muszą być gotowi obsługiwać różne kanały kontaktu na tak samo wysokim poziomie. Zależy nam, żeby sprawy klientów były załatwiane w pierwszym kontakcie i by czuli się traktowani wyjątkowo i indywidulanie zgodnie z naszym hasłem „Liczą się ludzie” . Dlatego na bieżąco monitorujemy zarejestrowane rozmowy, czytamy maile, korzystamy z badań zewnętrznych – i wyciągamy wnioski co możemy robić lepiej.

 

NAJLEPSZY BANK W FINANSOWANIU FIRM

 

Szymon Przybylak, Dyrektor Centrum Eksperckiego Przedsiębiorcy, ING Bank Śląski

Wiemy, jak ważna dla każdej firmy jest płynność finansowa. Jej brak to jeden z istotnych powodów upadku wielu firm, szczególnie tych najmniejszych. Dlatego finansowanie to jedna z najczęstszych spraw z jakimi zwracają się do banku przedsiębiorcy. W swojej ofercie mamy produkty zarówno pomagające utrzymać płynność finansową np. linię kredytową, jak również te, które pomagają rozwinąć biznes – pożyczkę gotówkową w kwocie aż do 1,2 mln i na okres spłaty do 10 lat. Co ważne, w przypadku pożyczki przedsiębiorca może ją przeznaczyć na dowolne cele. Zależy nam, żeby klient firmowy mógł o nią wnioskować równie prosto jak klient indywidualny. Przedsiębiorca ma możliwość złożenia wniosku kredytowego w 100% online w bankowości internetowej/mobilnej, bez konieczności wizyty w oddziale.

Innym istotnym problemem dla wielu firm są pieniądze zamrożone w fakturach z odroczonym terminem płatności. Dlatego wspólnie z ING Commercial Finance oferujemy usługę finansowania faktur. Zasada jest prosta – klient przesyła przez internet fakturę do banku, a my po potwierdzeniu przez kontrahenta zlecamy przelew – nawet w dniu zgłoszenia faktury.

 

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO

 

Szymon Przybylak, Dyrektor Centrum Eksperckiego Przedsiębiorcy, ING Bank Śląski

Wiemy, że przedsiębiorcy prowadzący swoje własne firmy są jednymi z najbardziej zajętych ludzi. Dlatego ułatwiamy naszym klientom prowadzenie biznesu i dostarczamy rozwiązania, które ich w tym wspierają w miejscu i czasie dla nich najbardziej optymalnym.

Nasz system bankowości elektronicznej Moje ING pozwala na zarządzanie finansami osobistymi i firmowymi. Przedsiębiorcy mogą zdalnie otworzyć konto czy wnioskować o kredyt. System umożliwia analizowanie finansów firmy, a także przypomina o ważnych terminach i płatnościach. Małe firmy mogą również skorzystać z uproszczonej księgowości do zarządzania fakturami, w pełni zintegrowanej z systemem Moje ING. Nowością w naszej ofercie jest także bramka imoje czyli płatności online dla sklepów internetowych.

Przedsiębiorcy mogą porozmawiać o szczegółach oferty z naszymi specjalistami zarówno telefonicznie i mailowo, ale także na czacie. Gotowi do obsługi klienta firmowego są także nasi specjaliści w oddziałach i przedstawiciele mobilni. Wszystko po to, aby wspierać naszych klientów w prowadzeniu biznesu tak, jak tego chcą.

 

NAJLEPSZA OBSŁUGA W KANALE CZAT

 

Magdalena Szlachetka, Dyrektor Departamentu Contact Centre, ING Bank Śląski

Polacy chętnie komunikują się między sobą na komunikatorach i serwisach społecznościowych, dlatego coraz częściej także w ten sposób chcą rozmawiać z bankiem. Z myślą o nich uruchomiliśmy możliwość rozmawiania ze specjalistami banku na czacie. Jest on dostępny zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Cieszy nas, ze cieszy się coraz większą popularnością

W systemie Moje ING uruchomiliśmy także system konwersacyjny Mój Asystent. Chatbot porozumiewa się z użytkownikami językiem naturalnym w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Jest dostępny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zarówno czat jak i Mój Asystent pozwalają nam odpowiadać na rosnące potrzeby kontaktu z bankiem przez kanały cyfrowe, zarówno ze strony klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.

 

NAJLEPSZY BANK W FINANSOWANIU LEASINGU

 

Szymon Przybylak, Dyrektor Centrum Eksperckiego Przedsiębiorcy, ING Bank Śląski

ING Bank Śląski wspólnie z ING Lease finansuje zakup pojazdów, maszyn i urządzeń dla firmy już od pierwszego dnia jej istnienia. Oferta ING AUTO czy ING Maszyny dostępna jest wszystkich naszych kanałach interakcji z klientami – a więc w kanałach zdanych i mobilnych oraz w blisko 400 stacjonarnych placówkach ING Banku Śląskiego w całej Polsce. Zautomatyzowane procesy pozwalają na szybką obsługę transakcji. Ograniczyliśmy formalności, i szeroko udostępniliśmy ofertę aby przedsiębiorcy mogą skupić się na tym co dla nich najważniejsze czyli prowadzeniu swojej firmy.

 

Michał Męclewski, Dyrektor Departamentu Klientów Detalicznych, ING Lease

Podstawą naszego sukcesu są świetnie przygotowani pracownicy ING Lease oraz ING Banku Śląskiego – specjaliści pracujący zarówno w oddziałach jak i Centrach Bankowości dla Przedsiębiorców, którzy swoją wiedzą i zaangażowaniem codziennie wspierają klientów na każdym etapie procesu transakcji leasingowej. Doceniany przez klientów poziom obsługi posprzedażowej to wynik dążenia do doskonałości operacyjnej widoczny w licznych automatyzacjach i zdalnej obsłudze klienta zarówno on-line oraz w bezpośrednim kontakcie z naszym pracownikiem. Bliska współpraca z klientami i wsłuchiwanie się w ich potrzeby pomaga nam tworzyć produkty takie jak ING Auto czy ING Truck, które dobrze wpasowują się ich potrzeby.

 

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE

 

Krystian Setera, Dyrektor Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji, ING Bank Śląski

Wszystko co robimy w ING Banku Śląskim ma jeden cel – chcemy naszym klientom dostarczać doskonałe doświadczania. Nasze oddziały pełnią w tym znaczącą rolę – klienci przychodzą do nich głownie w sytuacjach, kiedy mają do załatwienia ważną dla siebie sprawę. Eksperckość naszych specjalistów, umiejętność dopasowania rozwiązań do konkretnych potrzeb klienta oraz empatia w trudnych momentach stają się kompetencjami kluczowymi, które chcemy mocno rozwijać.

Nasze oddziały ewoluują w kierunku centrów doradztwa finansowego, w których umiemy poznać potrzeby klientów i zaproponować im najlepsze dla nich rozwiązania. To także miejsca, gdzie edukujemy i pomagamy odnaleźć się nowoczesnych cyfrowych rozwiązaniach – wspieramy w bankowaniu przez telefon, zachęcamy do korzystania z nowoczesnych form płatności oraz częstszego korzystania z bankomatów i wpłatomatów.

POLECANE