
Białystok, ul. Adama Mickiewicza 50
Jaka jest droga do sukcesu „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”?
Droga do sukcesu opiera się na umiejętności dostosowywania się do zmieniających się preferencji klientów oraz na budowaniu trwałych, opartych na zaufaniu relacji. Cieszymy się, że nasza praca jest zauważana i doceniana. To wszystko nie byłoby jednak możliwe bez mojego zespołu. Mam szczęście prowadzić grupę zmotywowanych i doświadczonych profesjonalistów, pełnych energii i zaangażowania. To dzięki nim udało nam się stworzyć wyjątkową atmosferę, którą nasi klienci doskonale wyczuwają.
Jakie działania zostały podjęte, aby zapewnić klientom pozytywne pierwsze wrażenie zaraz po wejściu do placówki? Czy wdrożono np. system kolejkowy lub inne rozwiązania zwiększające komfort i bezpieczeństwo obsługi?
Aktualnie jesteśmy na etapie wdrażania systemu kolejkowego, który z pewnością podniesie komfort obsługi. Kluczowym elementem naszej pracy jest jednak przede wszystkim podejście do klienta. Każdego traktujemy jak gościa w naszym domu. Chcemy, by osoby nas odwiedzające czuły się komfortowo, dlatego pamiętamy o drobnych gestach. Częstujemy klientów jabłkami, a w sytuacjach wyjątkowych, gdy trafi do nas np. rodzic z głodnym dzieckiem, staramy się reagować na bieżąco, oferując kanapki czy napoje.
Jakie cechy i umiejętności są szczególnie cenione u Doradców obsługujących klientów w Państwa placówce? W jaki sposób dba Pani o ich rozwój i motywację?
Bardzo ważna jest dla nas empatia, zdolność do aktywnego słuchania, pozytywne nastawienie oraz kultura osobista. Budując zespół, szczególnie zwracałam uwagę na te cechy, ponieważ ludzie z Białegostoku i okolic słynący z gościnności, przywiązuje duże znaczenia do otwartości na drugiego człowieka. Jako liderka staram się inspirować swoich pracowników, reagować na zmiany oraz dostarczać wsparcia, zwłaszcza w trudnych chwilach. Wspólnie świętujemy sukcesy, ale również – gdy jest taka potrzeba – pomagamy sobie. Zespół jest dla mnie niezwykle ważny, dlatego dbam o to, by każdy z doradców czuł się doceniany i motywowany do dalszego rozwoju.
W jaki sposób pozyskują Państwo informacje zwrotne od swoich klientów na temat jakości obsługi w placówce? Jak wygląda praca z takimi opiniami?
Raz w tygodniu analizujemy komentarze klientów. Opinie klientów w Google są bardzo ważne dla naszego zespołu. Każde spotkanie z klientem kończymy zapytaniem o zadowolenie, upewniamy się że rozwialiśmy wszelkie wątpliwości. W obszarach, które klienci wskazują do zmiany szukamy rozwiązań. Regularnie analizujemy opinie naszych klientów, szczególnie te pozostawiane w komentarzach internetowych. Ponadto kończąc każde spotkanie z klientem pytamy, czy jest zadowolony z naszych usług oraz upewniamy się, że rozwialiśmy wszelkie wątpliwości. Wskazówki, sugestie, ale również głosy krytyczne, są dla nas niezwykle cenne. Dzięki nim możemy się stale rozwijać, doskonalić i podnosić jakoś obsługi.
Jak radzą sobie Państwo z obsługą klientów w różnym wieku, uwzględniając ich zróżnicowane potrzeby i przyzwyczajenia?
W naszej placówce stawiamy na obsługę bez barier, dlatego do każdego, niezależnie od wieku, podchodzimy z pełnym szacunkiem, empatią i zrozumieniem. Dbamy o indywidualne potrzeby klientów i staramy się zapewnić taką obsługę, która będzie zgodna z ich oczekiwaniami i przyzwyczajeniami. Naszym celem jest stworzenie atmosfery, w której wszyscy, i młodsi i starsi, będą czuć się komfortowo i bezpiecznie.
W jaki sposób placówka angażuje się w lokalną społeczność? Czy jest to element, który wpływa na pozytywny odbiór przez klientów?
Nasza placówka aktywnie angażuje się w lokalną społeczność, utrzymując stały kontakt z przedstawicielami rodzinnych domów dziecka. Dla podopiecznych tych placówek organizując różnorodne wydarzenia, takie jak zabawy w parku trampolin czy całodniowe integracje z dziećmi z Ukrainy.
Co najbardziej cenią Państwo u swoich klientów?
Jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszym klientom za ich lojalność, zaufanie oraz wyrozumiałość w trudnych sytuacjach. Każda dobra opinia czy miłe słowo są dla nas ogromną motywacją. Cieszymy się też, że nasi klienci traktują nas nie tylko jako dostawcę usług bankowych, ale również jako ważną, integralną część swojej lokalnej społeczności.