Uproszczona ścieżka zgłaszania i likwidacji szkód

Ubezpieczenia są naturalnym dopełnieniem oferty banku. Dzięki połączeniu wiedzy i doświadczeń banku i ubezpieczyciela możliwe jest tworzenie przyjaznych programów ubezpieczeniowych, dopasowanych do potrzeb klientów i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi – w szczególności takich „momentach prawdy”, jak zgłoszenie szkody i jej likwidacja.

Nieodłącznym i najważniejszym elementem usług ubezpieczeniowych jest sprawny serwis zgłaszania i likwidacji szkód. Dopiero w momencie wystąpienia szkody klient może w pełni zweryfikować jakość posiadanego ubezpieczenia. Z myślą o tym sukcesywnie rozwijamy proces zgłaszania i likwidacji szkód w Santander Aviva.

W zeszłym roku, w celu uproszczenia momentu zgłaszania szkody i skrócenia procesu ich likwidacji, klientom posiadającym ubezpieczenie mieszkania udostępniliśmy nowoczesne narzędzie do przesyłania dokumentacji uzupełniającej zgłoszoną szkodę, czyli aplikację Go SMS. Poprzez aplikację osoba przyjmująca szkodę wysyła do klienta sms z linkiem do aplikacji, w której klienci mogą załączyć dokumenty oraz wpisać dodatkowe informacje dotyczące zgłoszonej szkody i zaakceptować wysokość odszkodowania.

Dzięki wdrożonym usprawnieniom uprościliśmy i przyspieszyliśmy proces obsługi klienta zgłaszającego szkodę mieszkaniową oraz skróciliśmy czas obsługi samej likwidacji szkody.

ŹródłoAviva

POLECANE